Zebror och Hästar...

Haft en trevlig kväll med RIchard, Ida, Mange och Therese, vi grillade, spelade kubb, dart och avslutade med en omgång Chicago, och gissa vem som glänste och vann om inte jag!!!!!!

Jobbet är så himla segt just nu, känner att jag är i behov av lång semester. Tror antingen att det är min ?!ålder eller helt enkelt stress som gör mig så förvirrad:P

Visste ni förresten om man korsar en häst och en zerba blir det en zäst

Den är liksom mulåsnan, en steril avkomma.

Detta klurade jag på en eftermiddag på jobbet då det var lungt och svaret fick jag genom att googla det! Mycket behändigt.

Dagens arga: Tant som tyckte jag skulle ha numret till Apoteket Hjärtat på Atorp...avslutade med att säga att det inte är mitt jobb att leta fram nummer efter att jag trots det hjälpt henne. Jag är alldeles för snäll även med de som är stygga med mig:/
Nu Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Hihi jo jag såg att det var du!!!! Jag hälsade extra länge! :-)

Åsså cyklade jag till jobbet imorse... phu....

2010-07-20 @ 13:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0