Forsheds blomster...

Köringen gick fint förutom att när jag närmade mig Luleå hade mina händer domnat bort, som tur var hade jag fixat så jag fick luncha med Cicci. Hon slängde ihop en god skavgryta innan jag ens hade hunit gå på toa:) Sedan körde jag vidare och landade i Forshed vid 14tiden. Eftersom husfolket inte var hemma fotade jag lite...


En riktig fotofluga, gick in i bilden så då knäppte jag!!

Kvällen spenderades i Niemisel hos en jobbarkompis till Annika, hon har nämligen 8 stycken underbart söta valpar, tyvärr blev det inga kort då vi fick bråttom när vi åkte. Imorgon blir det ut i skogen och enligt Annika som ändå är härdad är det otroligt mycket knott och bräms och mygg...jag ska försöka stå ut:)


Kommentarer
Postat av: Madde

Puss på dig snygging!

2010-06-30 @ 00:24:31
URL: http://maddekjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0