Semesterveckan har härmed inletts...

Dag 1: Slösa pengar dagen...eller kanske ska man säga stora investerardagen, köpte ett par nya mcskor då mina gamla är minst sagt trasiga, sedan köpte jag även en ny mchjälm, säkerheten före allt, det är viktigt att skydda mitt  nya huvud så gått det går. Favoritdetaljen på hjälmen är ändå solskyddet:P Känner mig som en riktigt stridspilot

Imorgon bär det av norrut, närmare bestämt Forshed, jag tänkte krypa runt i skogarna i några dagar vilket innebär tidiga morgonar och mygg, men hej, vad gör man inte för lite underbart sällskap?

Vitsippor blommar där på våren, vilda och fria, tydligen ovanligt men i vackra Forshed händer det;)

Kommentarer
Postat av: mum

Längtar att se alla fina bilder du kommer att ta!! förhoppningsvis i9nge närbild på någon björn :O

love you :)

2010-06-29 @ 16:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0