True colors...

Låten, jag älskar den, var på bio, såg Sex and the City 2 med Madde och i slutet spelar de denna låt i en annan verison, men det är ju ändå bara hur fin som helst.

Filmen var också så BRAAAAAAA, jag älskar den, den är en riktigt bra relationsfilm om man är på det humöret annars kan man bara skratta åt alla tokigheter tjejerna gör.

Jag känner mig så inspirerad såhär på kvällkvisten efter denna mysgia biostund men jag vet att jag borde sova och ser mot sängen att mitt täcke inte har ett påslakan, ok det tar inte så lång tid att bädda in det men det råkar vara en av de tråkigaste sakerna jag vet förutom en massa andra saker som är tråkigare;)

Nä nu blev det tråkigt här och jag är ju faktiskt på bra humör så därför ska jag nu bädda färdigt sängen själv, eftersom jag inte har någon butler, och detta gör jag med glädjen över att jag lever och mitt liv är bra precis som det är. För hur mycket man än drömmer om få det ena eller det andra eller har en dålig dag så är det livet just nu vi lever och om vi bara öppnar ögonen för en sekund så kan man se ljusglimtar lite varstans, ja tilll och med ett mirakel bakom nästa krök:)

Kommentarer
Postat av: Madde

Vi skulle haft våra egna butlar :D och våra egna bilar och allt annat :D Puss

2010-06-03 @ 09:00:24
URL: http://maddekjell.blogg.se/
Postat av: mum

Love you!! Snygging :)

2010-06-03 @ 20:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0