Plättar och Pannkakor

Nä jag ska inte ge mig in i debatten om vad som är vad för jag vet sanningen:) Det är bara en rubrik, behöver den ha med innneållet att göra?

Hursomhelst så bjöd jag Linda på plättar till middag ikväll efter jobbet, det blev smarrigt! Har sedan mest suttit och käftat om vem av oss som är snyggast/dödast på kort...eller nåt, jag vann i alla fall:)

Jobbat och Yogat tidigare idag. Ryggen vill inte riktigt låta mig slappna av men jag härdar...

Nu ska jag sova, imorgon jobbar jag till 16 sedan bär det av till Piteå för att se en Queen-show. Sedan på lördag får jag förhoppningsvis träffa min gamla klasskompis från Lule...Malin som ju är pitebo, fast hennes dialekt är inte lika hemskt som man annars förknipar med Pite:) Hon har dessutom en liten dotter i bebisstadiet som jag vill lukta på:P

Sen får vi se vad mina bloggkompisar Maritsan och Yamahajossan hittar på i helgen...kanske kommer på oväntat besök på lördagkväll eller söndag?!


Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Åhå! :-)

2010-03-05 @ 07:14:25
Postat av: lillmarit

Ojojoj! Kanske det går få ihop nåt fika på tex söndag? Låter helnajs tycker jag :)

2010-03-05 @ 16:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0