Spontant...

Har länge tänkt att jag ska åka och hälsa på min syster med familj igen och nu när hon är gravid så trodde många att hon skulle komma till sverige. Men icket, den planen gick i stöpet. Jag pratade med syrran och Alice idag via skypen, tittade efter det upp resor från Skeå till Paris och hittade en billig en så jag klippte till direkt:) Det är roligt att vara spontan hörrni!!

Eiffeltornet och Chateau de Lamorlaye, inte mina egna bilder dock!
Men passa er i Maj för då kommer jag!!Jippi!!!

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Tänk om man hade kunnat haka på..... ett annat liv... vad kul att du ska åka!!

2010-03-16 @ 21:26:40
Postat av: lillmarit

Vår i Paris. Blir så glad för din skull. Å lite avunds... :) Kram

2010-03-16 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0