Tvungen...

...att blogga!
Vill blogga men har dålig inspiration just nu! Förhoppningsvis ändrar en helg i Luleå på det, behöver bara komma bort härifrån ett tag!

Har inte tagit några fina bilder heller...men iofs har det inte varit så bra väder. Det kanske ordnar sig. Saknar mina bloggkompisar, det var längesen vi umigcks. Nu har Maritsan anordnat en ny fototävling så det ska bli kul att få fota. Undrar vilka kategorier jag ska föreslå? Har ni förslag på nåt roligt?

Skånsk mussla som jag tog livet av i somras:)

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Fasen, ja trodde det var chokladglass med grädde!!!!:-)

2010-03-29 @ 21:28:59
Postat av: Anonym

Haha... tänkte samma som dig Jossan... får det fortfarande till mer glass än mussla hur mycket jag än tittar...

2010-03-31 @ 21:02:24
Postat av: Jessica

Va bra!!då har jag lyckats att få det lite abstrakt:)

2010-03-31 @ 21:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0