Zumbatakter?!

Haft en skitdag på jobbet...det har ringt otroligt mycket, 8 minuter i kö burkar det nästan aldrig vara annars, varför ringer folk in så ojämt!!Vi kämpade allihopa och gjorde ett bra jobb i alla fall trots alla otrevliga och svåra kunder. Ja det gör vi ju nästan varje dag i alla fall.

Efter jobbet passade jag på att gå på VeroModa där det var Clubdag och 20% på allt. Köpte slutligen en tröja i fräsch och vårig grönt.

Kom hem och slängde i mig lite mat, laddade sedan upp mig och dansade Zumba i 60 minuter. Riktigt roligt men det är ganska så svårt då jag inte är född med naturlig rytmkänsla och saknar de vickande höfterna men det kanske går att öva upp:)

Spökena Maritsan och Sidenflickan...buhu

Imorgon ber jag för en rolig och lättsam dag på jobbet, sedan kommer Emmaslemma hit och umgås med mig under en sisådär 24 timmar innan hon återvänder till Luleå. Kul ska det bli, och inte att glömmas bort kommer säkerligen mina miffo-kompisar också att nötas på;)

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Jag vill också dansa zumba!!

2010-03-28 @ 10:20:50
Postat av: lillmarit

Vilka snyggingar! :D

2010-03-28 @ 10:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0