Mera mil, mindre foto...

En solig och vacker dag!!Vinden gjorde inte så mycket för med sällskapet och inställningen blev det toppen!

Yamahajossan rullar ut hojen för första vårturen:)

Posering i Marranäsvältan

Var tvungen att posera med hojen också såklart!


Våga ta klivet;)
Efter att vi lekt färdigt i vältan och på flygrakan så bar det av till Högdal för att träffa kusiner och faster, sedan vidare till Boliden och via Krångfors, Medle och Myckle till stan, sedan vidare till Hamn och sen till Bureå för att fika:P Nu hemma...20 mil inte illa pinkat om du frågar mig, men nu får det räcka för idag!!

Vackra kyrkan i Bureå och en älv som vårrusar!
Tack för idag Yamahajossan, idag har jag levt och mått gott, underbart!!

Kommentarer
Postat av: Faster Ullis

Gissa om jag var lite avunds.... men bara liiite...jag fick ju måla fönster. = ) Kul att ni kom förbi...! / Kramsi

2010-05-09 @ 17:54:29
Postat av: Yamahajossan

så coola vi är!!! ;-) tyck om dig! tack ör mat o ika!!!

2010-05-11 @ 20:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0