Morsdag...

Min finaste mamma Åsa, jag beslutade mig för att laga middag till henne då jag läst att mammor uppskattar det mer än blommor eller en tårta. Jag tror det gick hem! Bjöd på Flygande Jakob med en grekisk sallad och jag tyckte iaf att det smakande toppenbra!

Min lördag har ni redan läst om, i fredags efter jobbet träffades gänget på Max för lite snack och sedan for jag och Yamahajossan ut och skulle jaga en Albinoälg i trakterna kring Orrliden, tyvärr ingen lycka med detta men en trevlig kväll blev det hursomhelst


Ikväll ska jag & Ida titta förbi Madde som ligger på lassa, hon ska förhoppningsvis få operera sina överflödiga organ snarast möjligt, håller tummarna för det i alla fall. Imorgon är det måndag vilket denna vecka innebär jobb...

Kommentarer
Postat av: mum

Jepp världens bästa Jessi!! TACK för de underbara och helt rätta morsdagspresenten!! Du e bäst Love you!

2010-05-30 @ 22:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0