Resfeber...

En spännande dag på jobbet är slut, för vissa blir det övertid tack vare vattenflödet, men jag åker hem och förbereder mig för att resa! Känner mig så virrig när jag ska packa, sprang massa ärenden på stan och fixade sånt jag måste ha med mig eller gjort innan jag åker. Tidigt på onsdagmorgon åker jag och passet ska jag inte glömma kom jag på nu.

Köpt nya joggingskor nu, blev tyvärr inte Asics Gel Landreth som mina två senaste par...men jag hoppas att dessa Nike kan ersätta dom! Inte kanske de utseendemässig snyggaste men bättre dämpning i hälen har de än mina gamla, så jag ska studsa om alla i vårruset!

Det var nåt jag skulle skriva men jag har glömt det i mitt iver:P Jag är inte alls förvirrad! Återkommer om det var nåt viktigt! Annars blir det inte så mycket mer förrän jag åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0