Fick en efterlängtad present...


av far min! Tack så mycket för det fina telezoomobjektivet! Nu vill jag ju ut och fota djur och annat som befinner sig långt bort från mig. Men det blir då inte av den närmsta tiden, jag har fullt upp med annat, till helgen åker jag till stockholm för att hälsa på underbara Sara! Imorgon börjar mattekursen och jag hoppas verkligen att jag klarade fysiktentan. Nu är kemitentan inbokad till 7 december. Kommer inte bli en lugn stund förrän jul känns det som även fast jullovet kommer att innehålla endel plugg då jag kommer att ha mattetenta efter nyår och även en projektredovisning som vi börjar med i mitten av december! Bäst att jag håller i mig! Så fort jag hunnit testa objektivet lägger jag ut bilder jag lovar!

Kommentarer
Postat av: mum

å va kul tjejen att du fått ett sånt häftigt objektiv!! Grattis jag väntar med spänning på bilder när du får tid till det!! Älskar dej min kämpartjej Puss å Kram <3

2010-11-02 @ 22:02:03
Postat av: yamahajossan

fusk!!! puss

2010-11-03 @ 11:47:22
Postat av: Ida

Du får fota miffosar på avstånd när du kommer hem, det är ju typ samma sak som djur ;) KRAM

2010-11-03 @ 15:31:50
Postat av: Robban

Så jäkla kul med nytt objektiv!

Tror det är en riktigt fin glugg med bra omfång!

Skönt med IS :-)

Du kommer bli nöjd.



/// Robban

2010-11-05 @ 16:30:46
URL: http://www.domherre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0