Fysiktentan godkänd!!

Jaaa det kändes bra, nu är det bara kemi och sen matte kvar innan jag får börja med den roliga geologin!
Förutom att ha haft en hur trevlig dag som helst då jag till och med lyckades lösa en matteuppgift nästan helt utan hjälp(framsteg) så känner jag just nu enorm saknad efter en viss person, ja flera egentligen men en skulle jag verkligen vilja snusa på just nu!

Sen skulle ju inte Alice syster som jag aldrig ens träffat också vara mysigt att krama!

Helgen blir lugn, åker till pappa imorrn och krattar löv och fotar lite tänkte jag!

Kommentarer
Postat av: Madde

MEN GRATTIS! Varför har du inte sagt något? Jag hade gjort en segerdans och lagt upp på youtube till din ära! :) Sööööt du är på bilden snyggo :)

2010-11-12 @ 22:03:26
URL: http://maddekjell.blogg.se/
Postat av: mum

Jag är så glad att du haft en rolig dag! heja heja snart e du vid geologin!! Å jag förstår din Alice & Ellen längtan det nästan gör ont i kroppen ibland av denna längtan.. å du ska veta att som du längtar efter Alice så längtar jag efter dej och Johanna ibland!! STORKRAM Vart än ni befinner er så bor ni i mitt hjärta :)

2010-11-13 @ 09:31:30
Postat av: mum

MEN DU kratta!?! När jag var ute på prommis i dag så upptäcklte jag att vi HAR SKIDSPÅR!! på vå baksida :) KRAMIZ

2010-11-13 @ 14:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0