Nu har jag gjort det...

...då undrar ni såklart vad jag har gjort?
Beställt smink från England! För 200 kr inkl frakt så får jag:
2st Duo-ögonskuggor
1st läppstift
1st flytande läppstift
1st lipgloss
1st bronzing powder
1st concealer
1st ögonfransböjare

Om allt går bra har jag gjort ett riktigt klipp. Här hemma får jag ju endast ögonskuggorna till samma pris! Anledningen till att jag vågar beställa är att en fd arbetskollega brukar beställa härifrån så det måste ju funka...

Förresten tror att jag blivit konstig, det enda jag vill köpa till mig själv nu är klänningar och skor...håller jag på att förvandlas till en shopoholic och modemonster?! Det är ju verkligen inte rätt läge att pengamässigt men så roligt att klä sig och göra sig fin!:)

Ni får veta hur beställningen gått när jag fått varorna så jag kan rekommendera sidan eller inte, innan jag gör gratisreklam för dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0