Skulle bara...

knåpa ihop en fysiklab-rapport efter en snabb middag då jag förövrigt tänkt baka grahamsbullar och handla mat...nu sitter jag här och är fortfarande inte färdig med rapporten och inga bulllar kan jag mumsa på och nästan ingen mat i kylskåpet och nu är jag trött...får göra som Yamahajossan skulle gjort att dra sig i kragen och he sig ut i alla fall, fast hon skulle iofs inte skippa baket eller handlandet. Jag tar bara en sväng för lite luft och sen får jag smaska te eller nåt! Jag längtar så till vintern nu alltså, skulle vilja shoppa, överst på listan står vinterskor men sen fick jag se snygga Madde i hennes nya jacka och då vill jag också ha en ju...åååååååååå varför blir jag aldrig nöjd :P

Hoppas ni haft en skrämmande bra helg!! Pumpan är från 2006 och kortet taget i Forshed, Norrbotten...lovely!

Kommentarer
Postat av: mum

buhu huhu Kram på dej smurfenstumpan jej älsker daj!!

2010-11-01 @ 21:48:52
Postat av: Madde

Du kan vara snygg! ;)

2010-11-02 @ 18:39:16
URL: http://maddekjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0