25 år sedan...

jag föddes, en fredag på kvällen runt 20.40. Kort i rocken då jag bestämt mig för att komma ut ca 5 veckor tidigare än planerat! 49 cm och knappt 3000 gram vägde jag, Skellefteå BB. Samma dag återvänder rymdfärjan Atlantis till Kennedy Space Center men ingen i Skellefteå lägger någon större vikt vid detta, i synnerhet inte släkten Sidenmark, då en mörkhårig flicka sett dagens ljus för första gången...

För ett år sedan hade jag just kommit hem från en trevlig helg i Linköping hos min kära Sara


Nu sitter jag här 25 år senare i en annan del av Sverige, ensammen i en lägenhet, knäckt av dagens kemilektion. Dagen har trots det förgyllts av fina gester och hälsningar. Den mest rörande stod Madde Kjell för som skrivit en dikt till mig som var sååå fin, jag rodnar bara vid tanken av orden hon skrivit!!

Nu är det snart dags för sängen och få väl behövlig sömn!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Puss snygging!

2010-10-12 @ 19:15:45
URL: http://maddekjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0