Coco Chanel, Labrapport & Jogg

I lördags såg jag och några kompisar ett spex, Coco Chanel, det är så roligt att se såna föreställningar, en tjej sjöng operastyle, mäktigt värre! Innan spexet laddade vi med hamburgare på Viggos, de gör alla hamburgare själva, jag tog en med JD-marinad och vitlöksdressing till, hur gott som helst!Sedan blev det vinkväll hos en kille och sedan när vi fått i oss några glas gick vi mot nation, men jag insåg då att jag inte skulle hinna före mitt sista tåg så då gick jag mot stationen istället. En supertrevlig kväll verkligen!

Idag sov jag tills jag vaknade...kl 11 och åt sedan frukost, gjorde klart en labb och började på den sista som ska in i veckan. Jag har velat ut och springa länge nu, det är ju absolut inte samma sak som att cykla, flåset är ett helt annat. Med vetskapen om att min häl skulle göra ont så sprang jag en sväng och gjorde sen några intervaller, så gött kan jag lova. Min häl gjorde ont men inte så stor skillnad från när jag går så det var ju bra, tror dock att jag borde gå till en sjukgymnast och skaffa inlägg så jag blir av med skiten.

Nu sitter jag här med mätt mage och nyduschad, ska skriva lite mer på min labbrapport och sen bara ta det lungt och vänta in den nya veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0