Efter en lång Kemi-dag i Lund...

...kom jag hem trött, just innanför dörren ligger ett paket, shit min nyfikenhet slog in direkt, vem tusan kan det vara ifrån. Jag hade civilkurage nog att vänta till jag lastat av mig mina väskor och tagit av min ytterkläder och skor innan jag öppnade paketet. Det var addresserat till min vän Jessica...osv och dessutom användes adressen jag bor på nu vilket jag iof lagt ut på bloggen och det var poststämplat i Umeå så jag hade ju en liten känsla. I paketet låg ett brev och ett örngott så vackert grönt:) En av mina favoritfärger och passar perfekt med mina lila sängkläder. Paketet var såklart från självaste Yamahajossan som ju är en sån filur när det gäller överraskningar :) Jag kände sån lycka när jag läste brevet, all trötthet som bortglömd, tack älskade tokvän för presenten, det hade räckt med brevet men jag kan garantera att jag kommer att sova gott inatt!!

Ikväll ska jag tyvärr också sitta med kemi en stund då jag håller på att färdigställa en labbrapport på Cocacola experimentet vi gjorde i fredags. Imorgon blir det istället fysik hela dagen och sen efter lektionerna är slut ska jag och Linnéa sitta med kemin igen...ååå vilken underbar dag det blir;)

Varför finns det inga "kapselhotell" i Lund för, liknande de som finns i Japan? Det är ju typ allt jag skulle behöva!


Kommentarer
Postat av: mum

Å vilka fina vänner du har!!och jag tror säkert att det som står på kuddfodralet är sant! Älskar dej min "gullunge"<3 puss å kram å dröm sött!

2010-10-12 @ 22:05:49
Postat av: Yamahajossan

Tokvän kan du va själv! ;-) Du är underbar!

2010-10-14 @ 17:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0