En helg på landet...

eller rättare sagt hos pappa. Lördagen gick åt att leta fossil, det gick bra dock hittade jag ingen hajtand:( Får ge det en till chans till våren kanske! Idag har jag och pappa grävt och stökat på gården. Har klippt lite buskar och grävt gropar. När det är nåt som ska plockas isär eller förstöras är jag rätt kvinna för jobbet!! Tänker väldigt mycket fysik nuförtiden, vilket är intressant men lite jobbigt att veta att det snart är tenta på eländet! Funderar fortfarande över ny mobil...men vet inte vad jag ska göra, lägga flera tusen eller bara någon? Får fortsätta fundera helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: lillmarit

Jag har just köpt en SpnyEricsson Hazel... Den kommer imorgon eller tisdag!!! Kraaaaaam :)

2010-10-03 @ 22:29:54
Postat av: Faster Ullis

Då kommre det kanske lite bilder därifrån också så småningom... kramsi !

2010-10-04 @ 14:47:42
Postat av: mum

KRAMIZ Min lilla gräverska!

2010-10-04 @ 20:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0