Kantareller i höstlöv!

I avsaknad på cykel med många hästkrafter får jag helt enkelt använda mina egna krafter till att ta mig runt, men en härligt solig höstdag som denna gör det ju ingenting.

Cykeln går fint, riktigt skön att sitta på faktiskt, den har en historia också som jag inte riktigt kommer ihåg, den är riktigt gammal vad jag har förstått!

Hittade som rubriken antyder några kantareller som jag luktade på men då jag inte är så svampkunnig törs jag inte plocka med mig hem, dessutom är jag inte sugen på svamp just nu!

Ikväll bär det av till Lund på fest! Det blir gott med en Daiquiri eller två :)

Kommentarer
Postat av: Robban

Herregud så vacker cykel du får cykla på! Den skulle jag gärna äga... Kolla in formerna! Ja jag säger då det... Så vackert... På allvar alltså!

2010-10-09 @ 23:24:05
URL: http://www.domherre.se
Postat av: Pappa

Tur att du inte plockade och åt för det är inte några kantareller. Vi får ta en svampdag senare....

2010-10-10 @ 19:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0