Måndag är tänkardagen...

Det är nåt med måndagar, jag grubblar alltid och har till viss del ångest på dessa dagar...det är konstigt, ett måndagsfenomen som jag inte riktigt kan förklara. Det är ju inte dåligt att grubbla, för om man inte gjorde det skulle jag nog aldrig komma fram till nåt heller. Har börjat kolla på resor hem och undrar om det blir flyg eller tåg?? Spara pengar eller tid, fast om jag slipper åka tåg själv hela vägen blir det ju ännu roligare!

Min almanacka har ett tänkvärt citat denna vecka; Förälskelse är som en stukning, andra gången kommer den lättare.

Jag har inte orkat tidigare att ta kort på min sten/fossil samling men jag vet att ni alla spricker av förväntan att se dem så jag har faktiskt tagit kort på mina vackra saker:)

Imorgon är en stor dag, det är min lilla storasysters födelsedag:)

Hon är den bästa systern jag har synd bara att hon bor så långt bort i ett land där de pratar konstigt. Jag minns en gång på Byskeskolan då jag var i ett lärarrum och "råkade" läsa ett arbete Johanna gjort, det var en fråga om vem hon litade mest på. Johanna hade då svarat att det var jag hennes lillasyster. Jag blev väldigt rörd av detta och frågade sen Johanna om det och till svar fick jag att det var eftersom att hon visste att jag skulle hålla tyst om saker för att annars skulle hon spöa mig:D Haha min syster älskar mig tänkte jag då!!! Eller så gjorde jag inte det, men det är den slutsats jag drar nu många år senare!

Kommentarer
Postat av: mum

Min älskade lilla tänkarpoet!! Javisst älskar hon dej å det är vi många som gör å vi hejar på dej i bagrunden heja heja <3

2010-10-04 @ 21:15:58
Postat av: Madde

Så länge du kommer hem så skiter vi i hur du gör det! :D Puss

2010-10-05 @ 09:27:38
URL: http://maddekjell.blogg.se/
Postat av: johanna

Puss!!

2010-12-05 @ 20:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0