Pluggpasta...

Jag gör inte så mycket annat än att plugga just nu, på fredag är det dags för fysiktenta. Vem tusan lägger en tenta mellan 14-18 en fredag eftermiddag? Idioter såklart men det är bara att gilla läget, sen direkt från tentan blir det finsittning med Naturgeografer och Geologer. På lördag blir det förmodligen fest...nästa helg blir vild, men tills dess lugna puckar :)

Jag "lagade" Findus pastagratäng till middag, fick en kupong gratis, gratis är alltid gott. Gratängen piffade jag upp med lite champinjoner, paprika, riven ost och egen krydda och till min förtjusning så smakade den otroligt gott!! Det gillas!

Kommentarer
Postat av: Ida

Alltså jag läste pungpasta.....jag tror jag behöver gå å sova ;) KRAAAM

2010-10-29 @ 23:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0