Slösöndag!

Lyckades sova bort nästan hela dagen, fest igår som är orsaken till detta var mycket roligt, jag och en annan tjej på festen fyller båda år imorgon så det sjöngs för oss båda och tårta kom i form av muffins med ljus i, kul! När de andra sen gick på Lunds penthouse gick Jessica lite vinglandes till tåget och lika bra var det kände jag idag!

Trots at tjag slöat mestadels av dagen har jag faktiskt städat hela lägenheten och varit och handlat och dessutom pluggat lite. Har nu börjat på ännu en labrapport som jag trodde skulle gå fort att göra men har nu insett att det är lite bökigt, måste nämligen skriva med uträkningarna och det tar tid att göra i equations. Känns bra att ha gjort en början i alla fall. Imorgon kommer pappa till mig efter skolan, jag har beställt smörgåstårta :) Smaskens ska det bli.
Resten av veckan kommer att bli fullt upp med labrapporter i både kemi och fysik och förutom lektioner även tentaplugg...huvva jag längtar redan till nästa helg innan veckans ens börjat :)

Min uppkoppling krånglar så det blev ingen bild...
Nu ska jag kolla på serien The Event!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0