Det regnar...

Jag har som vanligt stigit upp i god tid till att det jag måste åka...mitt tåg går 7.24 och jag tänker gå härifrån 7. Ska ha regnställ och stövlar, folk kommer att titta konstigt på mig på tåget, de är inte vana att se friluftsfolk iallafall inte på tågen :) Men jag bryr mig inte så värst! Känner mig inte helt hundra med tanke på förkylningen, magen spökar och hals och huvud krånglar. Hoppas jag inte kommer att frysa idag så att det blir värre. Ska vara ute på en myr hela dagen, eller mosse som de kallar det här nere. Orkar nog inte ta med kameran om det är sånt här väder, tråkigt men vill inte blöta ner den i onödan. Ikväll blir det en lugn kväll då jag ska försöka bli friskare, på lördag är det fest på kvällen i Lund så då bär det av dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0