Fick en uppenbarelse...

shit ibland känner jag mig så töntig, vem är jag att moralpredika och säga vad andra ska göra...
Jag får ibland och nu mer sällan än ofta stunder då jag bara vill berätta saker, predika eller vad man nu ska kalla det:) Såg filmen Remember Me med Robert Pattinsson och kom att tänka på vad jag gjorde den 11 september 2001 då en berömd attack skedde. Detta i sin tur ledde till att jag skrivit ett A4 med en massa tankar som jag inte tänker dela med mig av dels för att jag inte korrekturläst och dels för att jag inte vågar med rädsla för att utlämna mig själv och jag har ingen lust att visa mig naken för alla er! Om nån är sugen på att läsa så kan ni ju be om att få läsa mina tankar så kan jag maila dom;)


En teaser för att sätta igång era tankar;

Ett fingertryck är unikt.

Ett träd likaså.


En kort teaser jag vet!
Jag har en gång i tiden skrivit en massa dikter och det är den delen av mig som ikväll fick liv en stund, men nu ska jag gå och lägga mig, imorgon ska jag vara student igen.

Kommentarer
Postat av: mum

PUSS!!

2010-09-27 @ 07:53:16
Postat av: Yamahajossan

Vet du hur ofta jag tänker på dig och hoppas att du mår bra!!?

2010-09-27 @ 22:28:32
Postat av: lillmarit

Det saknas en Jessica i staaan!

2010-09-27 @ 22:53:14
Postat av: Anonym

Det är väl inget konstigt med det, du kommer ju att bli författare då du blir stor ; ) Skämt åsido, det är bra att skriva ner sånt som tumlar runt i huvudet ibland, sen kan man ta fram det på nåt tag efteråt eller flera år senare och reflektera...är mycket intressant. Kram vännen.. Keep going...

2010-09-28 @ 09:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0