Långa dagar till fots...

Jag har som oftast nu på veckorna lektion mellan 9.15-16 med några undantag. Detta gör att jag åker hemifrån vid 8 på morgonen och kommer hem vid 17.30. Men nu är det ju så att dagarna och kvällarna är fulla med andra aktiviteter så hela förra veckan har jag inte kommit hem före kl 19 nån gång...det är ju roligt att busa med klasskompisar och andra men jag känner att min rygg inte pallar detta. Skulle behöva en bärbar säng så jag kunde lägga mig när jag behöver:)

Vi är det första gänget som läser den alternativa ingången och tillochmed alla lärare och studievägledare vi träffat säger att de tror att vi kommer att ha det vi gör! Det känns inte så roligt och vi har kursbok i kemi och fysik på engelska. Kemiboken i den senate upplagan som jag köpt hade inte ens läraren sett och det fattas en massa sidor från tidigare upplagor. Jag har tagit saken i egna händer och lånat böcker från biblioteket på svenska som jag tror kan hjälpa mig bättre. Ja det var lite om studier och pendling. Jag kan även berätta att jag gått med i Wermlands nation vilket inte innebär så mycket mer men jag tror jag ska försöka engagera mig.


Kommentarer
Postat av: mum

Heja tjejen kämpa på!! du är världsbäst hur som hels!!!

2010-09-06 @ 21:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0