Måste börja tänka i nya banor...

Eller så kanske det heter, jag vill börja tänka i nya banor. Blir så besviken på mig själv att jag aldrig tar mig i kragen när det gäller vissa saker. Jag behöver någon som disciplinerar mig nu då skulle nog det mesta lösa sig. Hur kunde jag bli såhär velig och tjorvig?

Jag vill köpa en ny telefon som jag kan ha som kamera och mp3 spelare i ett. Har typ förälskat mig i en...hör och häpna...en Nokia. Jag hör Maddes jubelrop i bakgrunden :)

En Nokia N8, en orange eller grön. Vad ska jag ta mig till?

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Du är ju den orange:a!!! bara å köp!



En månad utan dig nu...



kram

2010-09-30 @ 22:47:48
Postat av: mum

Nokia!? super duper!! Orange!? Orange eller grön kvittar väl.. men jag håller med yamajossan!! Kram

2010-10-01 @ 06:34:27
Postat av: Madde

JUUUUUUBEEEEEEELROOOOOOOOOOOOP!!!!!



Weeeeeee :D

2010-10-01 @ 07:26:36
URL: http://maddekjell.blogg.se/
Postat av: Faster Ullis

Orange !!!!! Syns bäst.... ; ) Avunds... Kramsi

2010-10-01 @ 20:56:47
Postat av: RiWa

Hur ska detta gå... en NOKIA..har också nokia prylar, då som sommar/vinterdäck på bilen och vinterdäck på cykeln... =D

2010-10-02 @ 21:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0