Söndag...

har varit en fin dag, ganska så varmt om än blåsigt! Efter att ha tagit igen sig från gårdagens festande så tog jag mig ut på en liten tur med pappas bil. Jag åkte ensammen, Linnea som tänkte joina mig blev tvungen att avstå men det kommer säkert mer chanser att åka på tur.

Jag körde till Yngsjö havsbad och fotade och njöt av den friska luften, körde häftigt nog inte fel en enda gång, kan ha med att göra att jag varit där en gång för 4 år sedan...
Här kommer lite bilder från dagen

Verkar som badsäsongen är slut :)





Efter stranden körde jag som hastigast in i Åhus på tillbaka-vägen. Åååå Åhus, det är mysigt där du!! Tog mig inte tid att gå in i de små gatorna och fota men jag lovar att det kommer bli av med kameran i högsta hugg. Längs med ån nedanför Absolutfabriken ligger en massa båtar i marinan och på andra sidan ån ligger riktigt fina och flådiga villor!!

Har nu äntligen lämnat in min första laborationsrapport i fysiken också! Imorrn börjar en ny pluggvecka, jag ser fram emot det men samtidigt inte:) Förresten så fick jag en studenttidning från TCO i veckan och de hade döpt om mig ganska så rejält; Ella Jessica Stenmark...hahaha

Kommentarer
Postat av: mum

Snygga bilder som vanligt!! du fångar små vackra ting å stora häftiga vyer! Lycka till med kommande pluggveca min lilla "geol stenmark" hihi

2010-09-19 @ 19:49:23
Postat av: Yamahajossan

jag saknar framför allt alla skratt tillsammans men dig och Marit!

Kör mc sista dagarna nu, Dags att vintra den när som helst! :-(



kram kram

2010-09-19 @ 20:49:27
Postat av: yamahajossan

Nu är det kallt att köra på morgonen! Huvva! Blir att köra bort hojhojen i veckan tror jag! Burr... Sitter och värmer upp mig i receptionen. Hade gärna åkt med dig i går!



Puss /J

2010-09-20 @ 08:20:49
Postat av: Gabbe

Vilka superfina bilder du tagit! :D kram

2010-09-20 @ 10:06:56
URL: http://gabbesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0