Testar photoscape...

ett gratis bildredigerings program! Jag har itne lagt så mycket tid på foto på sistone men det är alltid kul när jag väl gör det. Nu är denna vecka slut och den har varit rolig. Nu har jag alla kursböcker för terminen så jag kan plugga hårt:) Håller på som bäst med min första fysiklaborations rapport som ska lämnas in den 22 september.

Ett kollage med underbara fransyskan Alice från i våras då jag sist träffade henne. Pappa åker dit nu på onsdag den fuskisen!! Hur ska jag klara mig i mörka skåne utan någon kändis i närheten?! Alla stora sniglar och spindlar blir så mycket läskigare då fastän jag nog borde vara räddare för människor. En reflektion sen jag flyttade är att det sker många tågolyckor nu...eller är det bara för att det är en del av min vardag nu? Hoppas på det senare i alla fall!

Veckans ordspråk från min almanacka
v.36 Vin och vänskap smaka gott då de gamla blivit.

Kommentarer
Postat av: mum

Oj så underbara bildkollage du gör!! Älskar dej å hoppas du haft en underbar dag! Kramiz

2010-09-13 @ 20:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0