Bra kväll..näää

Produktiv dag - Ja, plugg som avslutades med spinning

Trodde jag skulle få komma hem och känna mig nöjd och slappna av, men ack så fel!!
Beställde däck på en webbsida i måndags men hade glömt föra över pengar, ringer deras kundtjänst och undrar om de kommer att dra pengar nån mer gång eller om jag ska betala in som räkning. De förklarar att pengarna kommer dras, jag ser till att jag har pengar på kontot...idag får jag mail om att de inte kunnat dra pengar och att de  vill att jag betalar in...kollar min bank som då har reserverat pengarna så jag inte kan betala däcken......varför drogs inte pengarna vid andra försöket undrar då jag?????????? Det var ju precis detta jag ville UNDVIKA!

Har inte fått någon check för sponsortröjorna jag lagt ut pengar på...det fattas 4500 på mitt konto som hade kunnat varit bra nu, måste ringa samtal...

Fått brev från Region SKåne om att jag ska genomgå en sömnEEG, jag trodde denna skiten var avklarad, måste nu ringa läkaren och kolla upp vad som händer?!

+ miljoner andra saker som jag glömmer eller förtränger

BAJS så less jag blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0