Mentalt närvarande?

Piloten som flög mig till Stockholm i dag ville att alla skulle vara mentalt närvarande under säkerhetsdemonstrationen. Några spontana skratt hördes...hur många brukar egentligen titta på demon, en vitsig pilot hursomhelst:) ?!

Det var ganska häftigt att flyga i dag och få se hela Sverige från luften, inte förrän vi kommit en bra bit nedanför Stockholm var de flesta träden gröna. För en vecka sen var nästan inga träd här gröna men jag höll inte på känna igen mig, så grönt var det och så en massa träd som är fulla av vita eller rosa blommor som jag tror är körsbärsträd och dessutom några riktigt stiliga som ser ut nästan som vita näckrosor fast på träd! Jag har inte fotat dessa men kanske måste ge mig ut en sväng nån dag. Tog en bild från mitt fönster så ni kan se grönskan ialla fall.


Kommentarer
Postat av: mum

Härligt!! nästa gång du kommer hem är det ännu grönare här!! :) Lycka till på tentan! må kraften vara med dej! Puss å Kram :)

2011-04-25 @ 21:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0