Pollen...men så kul!!

Vaknar med kliande ögon och kom på att under pollensäsongen ska man skölja håret varje kväll så det inte samlas massa skit i kudden :P
Det vackra vädret fortsätter så det blir att vara ute så mycket som möjligt nu även om det nu kommer bli kallare en period.

Detta var stället där jag pluggade tre timmar efter lunchen. Jag riktigt kände hur jag boostades med energi och glädje av att vara ute i "naturen". Det gjorde inte så mycket att bron ni anar i bakgrunden är stambanan mellan Lund och Malmö.

Hur det har gått med tentorna i tisdags får jag veta nästa vecka, tills dess ska jag inte tänka så mycket på det utan ägna tiden med att tänka framåt. Nu närmar sig Valborgs men för min del blir det nog ganska lungt, några planer gick i stöpet och tappade som suget då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0