Sommar och sol...

Inte kanske riktigt men både igår och idag bjuder på värme och sol så att det känns som sommar. Satt igår ute och pluggade och kände idag att mina axlar tagit lite stryk :)


Tog dessa bilder med datorns kamera, inte alltför tydliga men det illustrerar ändå stunden bra.
Var på en trevlig fest igår med goa vänner som jag inte sett på länge, det började med grillning hos Smurf och sedan fest hos Madde där det twistrades och skrattades. Idag ska jag köra sista svängen med motorcykeln och grilla med familjen för imorgon lämnar jag parasitlandet för renare vatten!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Syn vi inte hunnit ses mer, men fick iaf kramas lite =) Sköt om dig nu så ses vi snrt igen!! Kramis

2011-04-24 @ 16:48:14
URL: http://rihmsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0