Vad vore livet utan vänner?!

Jag har flyttat en del och jobbat/studerat och fått möjligheten att på varje ställe jag hamnat träffat nya vänner och kloka människor som jag vill ta tillfället till att tacka för allt. Utan er vore jag inte ens hälften av den människa jag är nu, jag är så glad för att jag träffat er, jag önskar jag kunde plocka de fina röda tulpaner jag såg i någons rabatt idag och ge er varsin men för fridens skulle låter jag bli :)

I Lund händer just nu inte så mycket, skola som vanligt, läser en kurs i mineralogi, vi ska lära oss massa mineral utantill och de olika kristallsystemen och vilken kemisk uppbyggnad de har. Spännande:P
I fredags jobbade jag i en av barerna på Hallands nation, det var otroligt roligt men fick ordentligt ont i rygg och fötter. I veckan ska jag försöka vara duktig och plugga, läsa i boken då vi inte har så mycket lektioner och sen unna mig en shoppingtur till Malmö för lite nytt till våren! Så är läget just nu, det händer en del framöver men det kan jag berätta om eftersom...tänker på er ska ni veta!

Kommentarer
Postat av: mum

Du e så himla underbar min dotter!!jag blir alldelens knottrig i skinnet när jag tänker på dej!!i mitt hjärta du bor!! Ska bli härligt att få KRAMA om dej en stund när du kommer hem till påsk!!Å tänk kanske jag får ha båda mina underbara tjejer hemma samtidigt en stund i sommar :) jag hoppas å längtar!! Puss :)

2011-04-04 @ 21:37:53
Postat av: mum

Du är såå underbar min dotter..jag blir alldelens knottrig i skinnet när jag tänker på dej!! ska bli skönt att få KRAMA om dej en stund när du kommer hem till påsk!! Å tänk kanske jag får ha båda mina underbara tjejer hemma en stund i sommar..samtidigt!! jag hoppas å längtar:)

2011-04-04 @ 21:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0