Jag vill inte klaga...

..det är inte det jag vill göra på denna blogg,
men ikväll och många andra kvällar känner jag en sån otrolig tomhet och ensamhet, önskar så att det fanns någon när jag kom hem som kan ligga bredvid mig och andas eller ge mig en kram eller säga att jag är fin. Visst får jag mycket av detta från vänner men det är ändå inget som går att ersätta en partner.

Nästa gång jag får chansen till att dela mitt liv med någon ska jag försöka komma ihåg detta då det är jobbigt. Hur jävligt det än kan kännas är det alltid bättre att vara två, så länge det finns kärlek.
Slut funderat för idag punkt.

Kommentarer
Postat av: mum

Älskade Jessi förstår att du längtar efter en alldelens "egen" att älska och älskas av! Å vet du Helt plötsligt händer det.... å då är det "bara" att "åka" med! Älskar dej å tycker du är helt underbar!!! Puss

2011-08-18 @ 21:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0