Toa-pinsamheter!

En god vän till mig postade denna på Fejjan, sanningshalten i den är inte uppdagad ännu men lika rolig är den i alla fall.

Eh...jag var på en offentlig toalett idag - jag hade knappt hunnit sätta mig ner när jag hörde en röst i det andra båset:
"Hej hur mår du?"
Jag: generad, "Bra!"
Det andra båset: "Så vad håller du på med?"
Jag: "Öhh, bara sitter här."
...Det andra båset: "Kan jag komma över?"
Jag:(attityd) "Nej jag är lite upptagen just nu!"
Det andra båset: "Du, jag måste ringa tillbaka till dig. Det finns en idiot i den andra toan som håller på att svara på alla mina frågor!"

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Ghaaaaa..... typ pinsamt, fast fan vad jag skulle ha skrattat!!!! Saknar dig här!



kram

2011-09-01 @ 08:30:46
Postat av: Emma

Woaha ha ha!

2011-09-04 @ 21:01:11
URL: http://mandelmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0