Hej hopp...

Jag måste sluta skryta på bloggen...eller?!
Kan ju bara berätta att jag klarat alla tentor hittills vilket är sjukt skönt! Grattis och tack till mig!

Nu hägrar flytt till helgen vilket kommer att förgyllas med lite teambuilding/party och städning/packning. Veckan som kommer blir det förhoppningsvis lite träning och mys och sedan fullt ös medvetslös i Luleå mellan 4-7mars!! Jag längtar så jag dör, då får jag umgås med Madde, Cicci och ev. Linda.

Har nu kollat mitt schema mellan April-Juni och tror att nästa kurs kan bli något att bita i men ändå mycket att se fram emot, i slutet av april så blir det en veckas påsklov och sedan i slutet på maj kommer vi att åka på en exkursion i en dryg vecka för att sedan skriva tenta den sista maj och sluta kursen den första juni. Sen väntar sommar och vänner och såklart min motorcykel i Skellefteå!!!!!!!!!!!!!!!! Nu är det ju kanske en del tid kvar till dess men tiden går ju så oerhört fort alltsomoftast!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0