Jo då så att...

Dagen har varit bra, tentan tror jag gick bra trots lite nervositet i början. Åt sedan lunch och pratade Yukigasse-SM med mina lagkamrater, det är ju lite som ska fixas till den helgen. Kom hem och fick prata med systeryster och hennes småtroll, Alice dansade och ville krama moster...snacka om att hjärtat smälter!!!

När jag upptäckte att jag hade tvätttid gjorde det inte så mycket. Imorgon är en ny dag med nya utmaningar, ska åka till Kristianstad för att göra en EEG-undersökning. Det ska bli kul och se vad som händer då! Hoppas att jag så smånigom kan få lite klarhet om min hjärna!

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

saknar dig bara!

2011-02-18 @ 23:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0