Kalkon & Kanon

Kalkon: Dagen började tidigt då jag hade tid hos röntgenavdelningen i Hässleholm vid 7.45 och jag gick såklart dit i stormen som turligt nog gav mig medvind, väl där fick jag vänta en kvart och sen kom en sköterska ut och berättade vänligt att maskinen inte startade så att jag kunde gå hem och vänta på en ny kallelse...först förvåning, sedan ilska och till slut när jag kom hem grät jag en skvätt och somnade en stund. Jag tyckte det skulle vara så skönt att ha det bortgjort men nu måste jag vänta ännu längre och göra om samma mentala procedur som jag trodde jag skulle slippa...varför ska man alltid tro det värsta?!

Kanon: Jag insåg att dagen skulle bli väldigt lång och tråkig om jag inte gjorde något så jag bestämde mig för att åka till Lund och vara med på lektionerna som återstod. Linnea, Robin och jag hade dessutom bestämt att vi skulle göra klart flaggan till vårat lag i Yukigasse-kvalet. Väl där kändes allt så mycket bättre och vi satt en stund på den soliga trappan som leder in till Geocentrum II innan lektionen började om och efter det så hem till Robin och sy och så roligt vi hade. Tur att det finns fina människor både här nere och däruppe i Norrland som tänker på mig!!!

Kommentarer
Postat av: mum

Härligt att du känner att du har hjärtliga människor runt omkrin dej!! det gör mej glad :) dessutom ska du veta att du är omsluten av goda krafter,bön och omtanke!! Du är älskad för den DU ÄR! Puss å Kram älskade Jessi..

2011-02-08 @ 21:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0