Derivatan till funktionen f(x)= x är 1...

om det intresserar er! Jag fick i morse veta att jag klarat mattetentan och det känns helt j*vla underbart! Nu kan jag bränna alla papper på ett stort bål tillsammans med mina kamrater som också dom klarade den!



Såhär glad blir man då det går bra på tentor och då man får umgås med vänner och familj!! Korten är tagna i april 2010 då Jossan och jag var ute och fotade varann.
Hade färgat håret ganska mörkt, borde jag göra det igen?!

Ikväll spelar Sverige mot Danmark i Malmö och jag håller tummarna för svenskarna!!

Kommentarer
Postat av: mum

GRATTIS igen å igen å..... tokstina!! Apropå håret jaa kanske det :) KRAMIZ

2011-01-25 @ 20:56:48
Postat av: Lillmarit

Grattis! Men snälla, bränn inte dina kamrater med papperen!!! ;)

2011-01-25 @ 22:55:38
Postat av: Yamahajossan

Du var blöt! :-)

2011-01-26 @ 20:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0