Doktorn avklarad!

Mötet gick bra och behövde inte säga mycket innan han tog mig på allvar. Han tänkte direkt att det var Epilepsi så nu blir det lite mer undersökningar på storsjukhuset. Ska få fullt med elektroder i huvudet, kommer nog med allra största sannolikhet att se ut som ett monster så passa er;) Sedan ska jag röntgas också. När jag får göra det vet jag inte, det är ju någon doktor på respektive avdelning som ska kolla på remissen och bedöma hur brådskande mitt fall är. Det kommer brev på posten så småningom antar jag. Det känns spännande och hur resultatet än blir så ska det bli en upplevelse att få göra detta, jag älskar ju att testa nya grejer och jag har väl tur för även om jag har epilepsi så är det ju inte så anfallen kommer varje dag.

Nu ska jag och min mossiga hjärna sova lite!!

Kommentarer
Postat av: mum

Du e så underbar min Jessi å jag e stolt att få va din mor. Jag tror att det kommer att bli bra!! å när dom röntgar dej så får väl dom se en av de magnefikaste hjärnorna på jorden!! :) Mycke kärlek till dej frå mej i vars hjärta du bor!! puss

2011-01-11 @ 22:03:34
Postat av: Yamahajossan

Epilepsi??? Vad gäller??? Underbar header i alla fall!!! Du är så jäkla bra fotograf!!!!

2011-01-12 @ 13:38:53
Postat av: Linda

Men skruttan?!?! Vad har jag missat? Får ta ett samtal snart så jag får höra vad som hänt riktigt.

Kram på dig sötis!!

2011-01-20 @ 12:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0