Handboll och hala stenar!

Är för tillfället helt oinspirerad till att skriva på bloggen men tänkte bjuda på lite bilder! Jag tror att det beror på att jag håller på att aklimatisera mig i Skåne igen samt att det är saker som hänt och saker som är på gång som gör mig lite disträ!
Igår var jag i Malmö med Linnea och Co och njöt av handboll!! Sverige vann mot Kroatien med 29-25 och sedan spöade Danmark, Argentina så både Danmark och Sverige är vidare till Semifinal:D


Svenskar som ville va danskar fanns det tydligen vilket jag inte förstår efter en match som denna och danskar ville ta tillbaka Skåne...
Idag har klassen varit på Kullaberg i nordvästra Skåne och kikat på magmatiska och metamorfa bergarter. Det var lite halt och frostigt på stenarna men med glatt humör går det mesta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0