Less på bråktal...

Så trött och less nu, ska bli skönt när tentan är gjord oavsett hur det går! Huvudet har inte krånglat för mig på flera dagar nu men så idag så fick jag huvudvärk igen vilket var det sista jag behövde, har inte gjort det jag skulle idag och är så besviken på mig själv men just nu är känslan bara likgiltighet vilket jag hatar...jag hoppas att kunna klara tentan genom att bara lära mig de uppgifter som kommer igen, om det inte blir så får jag lära mig mer till nästa tenta!

Men nu till den roliga handbollen istället, killarna gjorde en bra match och slog Polen idag och vann därmed sin grupp! På lördag väntar Danmark och sedan söndag Kroatien. På söndag är jag på plats i Malmö Arena och ska skrika mig hes och hoppa så de vinner:) På måndag hoppas jag på fint väder för då är det dags för en exkursion till Kullaberg och kolla in vacker natur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0