Nä, jag är inte sjuk, jag kom bara hit för att se ynklig ut och prata 5 minuter...

Alltså min sjukhushistorik är i princip obefintlig jämfört med andra och jag avskyr att gå till vårdcentraler för att beklaga mig då det aldrig känns som dom gör något eller tar problem på allvar. Nu är det dags igen men imorgon ska jag träffa en läkare och då ska jag banne mig vara sjuk, eller ja i alla fall ha åkommor som de borde ta på allvar. Hjärnskakning och epilepsi ska man inte ta lätt på har jag nämligen hört! Trots sarkasmen jag skriver med ska jag vara mogen och saklig och förhoppningsvis räcker det till att få respons från läkaren. Håll tummarna nu!! Oroa er inte förresten, jag mår under omständigheterna bra, det som inte dödar härdar ju;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Tänkte först skriva att du får komma till mig och se ynklig ut och prata i fem minuter så kan jag vara din doktor. Men med mer eftertanke inser jag hur barnförbjudet det låter, haha! Du vet vad jag menar hunnybunny. Hör av dig imorn, lycka till! Puss

2011-01-11 @ 00:10:31
URL: http://maddekjell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar dig, stå på dig, det är ju bara du som vet hur du känner dig, står det inte rätt till så ge dig inte!! Som en pittbull!!! Biz

2011-01-11 @ 11:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0