Självförtroendet på topp...

...just nu i alla fall, hoppas känslan håller i sig till imorgon kl 13 då tentan är klar och att allt går bra. Tidigare idag då jag satt och räknade kunde jag inte ens räkna ut 4/1 och nu ikväll gjorde jag en partielintegration utan att blinka. Matte kan ju till och med vara roligt då man fattar något, något som jag motvilligt erkänner! Om tentan inte går vägen så kommer jag ta den nästa gång och då har jag lärt mig ännu mer!

Jag borde verkligen gå och lägga mig tidigt ikväll men blev så väldigt glad så får se när jag kan lugna ner mig, men väckaren den står redan på 05:00, det är nackdelen att behöva pendla, men sen är ju frågan vem som egentligen lägger en tenta på en lördag klockan 08:00?!

Bjuder på en bild på två underbara kvinnor som jag hade turen att träffa! Denna boxningsmatch ägde rum när jag var hemma över jul och nyår och det var en helmysig kväll!



Kommentarer
Postat av: mum

Du e bara bäst!! Lycka till i morrn! åk å gör din grej Heja Heja!! Stor Lyckospark!! Love

2011-01-21 @ 22:08:55
Postat av: Yamahajossan

hahaha hahahah hahahahah hihi

kul vi hade!!

Hur gick tentan då??????????

saknar dig i stan bara så du vet!

kram

2011-01-22 @ 19:04:51
Postat av: Lillmarit

Hahaha!!! Bra bild Jessan. Du är duktig :) och saknad. Kraaaam :)

2011-01-22 @ 20:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0