Spy och svimma det är grejen...

Jag är värsta grymma tjejen. Natten och morgonen kunde ha börjat bättre. Jag kunde inte somna med magknip så jag gick upp vid 1 och råkade då spy upp allt jag ätit under eftermiddagen. Gick och la mig med fortsatt magknip som tillslut blev så pass bra att jag somnade, då drömde jag att jag skulle svimma när jag kom till arlanda. Drömmen infriades inte, istället tuppar jag av på morgonen på toan, vaknar på golvet med ett uppslaget knä och mamma knackar på dörren så jag ställer mig upp och öppnar och jag förklarar att jag ramlat, sen minns jag inte mer då låg jag på toagolvet igen med mamma bredvid mig som fick bevittna mitt fall, denna gång resulterar det i ett jack i hakan. Jag kände mig rejält mörbultad efter två fall, kom upp och drack lite blåbärssoppa sittandes, då dröjer det bara några minuter så spyr jag mitt framför mamma som springer som en yr höna och letar hink och skurmopp. Allt detta är så orealistiskt, det känns inte som det kan hända mig och att jag inte riktigt är i min kropp.

Det blir funderingar om jag ens kan resa hem idag men jag hade inget avbeställningsskydd så jsg tänkte det är lika bra att prova se om jag kan börja må bättre. Det gör jag tack och lov med lite sockervatten och cola så jag får mig med planet på falmark. Jag har mått piss hela dagen men har inte spytt och svimmat nåt mer tack och lov. Jag sov bort mesta tiden av resan men vågade inte äta och har värk sedan mina fall så ikväll kommer jag sova gott kan jag lova! Hoppas ni haft en bättre dag!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Huvva huvva inge kul alls, men bra att du blivit piggare iaf.

Sov gott

2011-01-07 @ 19:57:06
Postat av: Emma

Oj, det är ett tecken/omen (med musik från en triller i huvudet)att du ska stanna i Norrland!



Skönt att du mår bättre/Kram MC-Emma

2011-01-07 @ 20:22:45
URL: http://mandelmamma.blogg.se/
Postat av: lillmarit

Fölåt gumman. Kunde inte annat än skratta när jag läste om dina svimningar och kräk inför mamman. :) Hoppas du mår bättre nu vännen.

2011-01-08 @ 08:44:38
Postat av: Yamahajossan

Jag borde ha skjutsat hem dig! kramar!

2011-01-10 @ 12:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0