Tänker tillbaka...

på min jul i Skellefteå, det har varit helt underbart precis som tänkt och tiden gick ofantligt fort. Nu är det dags att sätta fart på studierna igen. Här kommer lite bilder från Bonnstan med omnejd när jag och Yamahajossan var där och knäppte kort!





Idag har det snurrat mindre i huvudet vilket är skönt att veta att det går åt rätt håll! Igår var jag hemma från skolan då det inte var något obligatoriskt för att vila och det verkar ha gjort susen, men tusen tankar flyger istället genom huvudet och jag blev sällskapssjuk. Hade kunnat göra vad som helst för sällskap men samtidigt vet jag ju att i Hässleholm så kan jag inte få spontanbesök annat än pappa som då hade nog med sitt, så jag stod ut tackvare telefonsamtal med Emma och Linnea bland annat! Nu längtar jag till helgen då jag bjudit hit 6 stycken klasskompisar som kommer och käkar och myser med mig, det blir skoj och sen börjar vi en ny kurs på måndag även fast matten flåsar mig i nacken hela tiden. Den nötten ska jag knäcka såsmånigom, jag är inte orolig!


Kommentarer
Postat av: mum

Du e inte bara underbar Jessi! Du är oxå en underbar fotograf och skribent!! Love you! KRAMIZ mum :)

2011-01-13 @ 21:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0