Fint väder inspirerar!

Dagen började med regn men tidigare i veckan har det varit fint.

Jag pratade med läkaren en stund igår och han rekommenderade för huvudvärk att gå till sjukgymnast och få akupunktur, sedan för hälsporre gå till sjukgymnast och tejpa i sex veckor och avsluta med att gjuta inlägg. Detta lät ju jättebra tänker jag och ringer sjukgymnasterna som finns på min VC och då är det ju väntetid i en månad på båda behandlingarna...skrutt säger jag men jag bokade iaf tid för tejpning. Tänkte försöka bota huvudvärk med lite yoga istället och hoppas på det :D. Jag förväntade mig inte väntetider men borde ha vant mig efter svimmningarna att så är det hur jag än gör. Jag måste helt enkelt bli bättre på att planera:P

I onsdags blev det en spontan fest med mina goa kompisar och igår efter skolan bjöds det på morotskaka som Matilda bakat och sedan jonglerade vi en stund i solen.

Nu till Hässleholm och riiva tak med pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0