Utsiktsbild nr 2.


Det syns inte riktigt lika bra i verkligheten men där är en stor TetraPak fabrik. Tentan är nu skriven och det är bara att vänta på resultat, imorgon börjar ny kurs;Litosfären. Vi kommer att lära oss allt om mineraler och dess kristallstruktur och dessutom lära oss mäta veckstrukturer i metamorfa bergarter. Spännande va?! Har beställt kurslitteraturen som totalt går på 1300 kr. Måste bara hämta den i Hässleholm när jag får tid och lust.

Våren är nu här på allvar, snart brister väl knopparna på träden ut och polleneländet börjar...det är nåt som fattas mig...min motorcykel!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe... vi hade ju iaf pratat lite om det tidigare. Fast då trodde jag ju inte att du skulle komma hem i tid och faktiskt lyckas hinna fota! ;-)

2011-03-21 @ 21:14:42
URL: http://rihmsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0