Får inte duscha foten...

Har någon bra förslag hur jag ska lyckas med det??? Plastpåse ja men har ska jag få den att sitta? Surt sa räven. Är hemma från Vårruset och det gick på 52 minuter medan en av mina duktiga lagkamrater sprang in på topp 10 och tiden drygt 20 minuter! Hon var så duktig min Linnea!

Det kom en hagelskur just innan start men som tur var föll det bara ett par regndroppar under själva loppet, ungefär 10 000 hurtiga damer deltog i loppet och picknicken var lika god som förra året!

Anette, Malin, Linn, Johanna, Linnea och jag

Kommentarer
Postat av: mum

du tar ett gummiband som sitter hårt runt vristen å så durchar du!! Puss :)

2011-05-04 @ 20:26:47
Postat av: mum

test går svårt att komentera på din blogg!!

2011-05-04 @ 20:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0